26 Haziran 2012 Salı

2012 Haziran sonu Bornova'da

Benim Kızan Çağrı Göksel Ege Mühendislik Fakültesi son sınıf öğrencisi mezuniyet töreni için Bornova geldik  4 senedir oturduğu ev manzarası otomobil trafik akışı ... 6. kattan Gençlik caddesinin başlangıcında diğer kaldırımından okullara giden öğrenciler izleniyor . Transit ve anayolların arkası Ege Üniversitesinin yemyeşil duran bahçeleri fakülteleri gizliyor .
Ön cephedeki görüntü :



Evin hemen önündeki yeşil bahçe Jandarma'ya ait , yan tarafında ilköğretim okulu var . Resimler süper geniş açıyla çekildi , zum yapılamıyor ; arka plandakileri yaklaştırıp tekrar resimledim .



Cepheden üniversite sahasının ana bölümü çıktı , jandarma tarafına göz attım .



Bornova Jandarma'nın arkasında da Üniversite binaları çerçeveye girmiş , Gençlik Caddesinin sağlı sollu tarafında da saçılmış vaziyette Ege'nin binaları var zaten rektörlükte bu caddenin sonunda . Ön cepheden sonra arka odaya geçip ordanda Bornova Erzene mahallesinin damlarının uzağındaki yerler çerçeveye girdi .




Ön cephe güney-doğu güney-batı yönünde , arka taraftanda kuzey-batı kuzey doğu izleniyor ... Doğudaki 4 pencere de bir yurdun tam üst katının karşısında , yurdun en geniş cephesi evin karşısında ; kız öğrenci yurdu . Bu cepheyi merak uyandırması için resmetmedim .

1 yorum:

  1. Sayın blog yöneticisi bloğunuzu çok beğendik ve önemli bilgiler veriyorsunuz. Dell laptop tamiri olarak uzun süredir bloğunuzun takipçisiyiz.Başarılarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil